Nyårets forbrukerkampanje: Kjøp Tinemelk® – vinn ditt eventyr!

banner melkekonkurranse tine.no

Dagligvarekampanjen «Heia Eventyrlyst» er laget i forbindelse med at Tinemelk® er stolt sponsor av filmen om Roald Amundsen, som kommer på kino i februar. Kjøp Tinemelk® og vinn flotte premier til og med uke 8-2019.

– Akkurat som TINE er Amundsen godt forankret i norsk historie og har mange av de samme verdiene. Amundsen og folkene rundt han har gjennom sine ambisjoner og innsats bidratt til DNA-et i den norske folkesjela, sier merkeutvikler for Tinemelk®, Karianne Moger Ranem.

Slik fungerer konkurransen

Etter at du (som privatperson) har kjøpt TineMelk® i butikken, 1- eller 1,75-liter valgfri variant, registrerer du deg på www.tine.no/eventyrlyst, tar bilde av kvitteringen og laster den opp på kampanjenettsiden.

– Jo flere TineMelk® 1- eller 1,75-liter du registrerer i løpet av kampanjeperioden, jo flere premienivåer er du med i, desto større vinnersjanser har du og finere premier kan du vinne, forteller Charlotte Nancy Lemley i TINE Kundeutvikling.

Nye premier hver uke

Det trekkes nye vinnere og fylles på med nye premier hver uke. Ukens premier kan du se på www.tine.no/eventyrlyst

Siste dag av kampanjen er alle som har registrert minst 16 kartonger i løpet av konkurranseperioden med i trekningen av hovedpremien som er en eventyrreise til en verdi av kr 100.000.

Gode vaner og balansert kosthold

Det er viktig å etablere gode vaner med et variert og balansert kosthold. Myndighetenes kostråd er et godt utgangspunkt for inspirasjon til gode vaner, der blant annet daglig inntak av magre melkeprodukter anbefales. Melk er kilde til kalsium, jod og proteiner. Sammen med et balansert kosthold og en sunn livsstil bidrar kalsium til å opprettholde et normalt skjelett. Jod bidrar til hjernens kognitive funksjon, og proteiner bidrar til å vekst og vedlikehold av muskelmasse.