Illustrasjon av person som ser på en liste Illustrasjon av person som ser på en liste

Slik melder du inn reklamasjoner

Det er ulike årsaker til at man kan mangle varer på levering. Sjekk derfor følgeseddel før du melder inn reklamasjoner. Vær oppmerksom på at reklamasjonsfristen er på 24 timer. 

Følg disse stegene for å melde inn reklamasjon: 

  1. Finn Mine ordre under Min konto
  2. Finn ordren du ønsker å melde reklamasjon på og trykk Se ordre
  3. Trykk på Reklamasjon øverst til høyre

Manko

Dersom varen er oppført blant varene på følgeseddelen, men mangler, er det viktig å følge disse punktene ved innmelding:

  • Kundenummer
  • Leveringsdato
  • Produktnavn eller artikkelnummer
  • Antall (i stk)

Datostempel og produksjonsnummer

Lekkasje eller kvalitetsfeil

Har du fått varer som lekker eller har avvikende smak/konsistens? Følg disse punktene ved innmelding:

  • Kundenummer
  • Leveringsdato
  • Produktnavn eller artikkelnummer
  • Antall (i stk)
  • Produksjonsnummer/klokkeslett
  • Holdbarhetsdato

best før-dato + klokkeslett

Varer ikke levert

Dersom varen er oppført på følgeseddel under "varer ikke levert" betyr det at varen er strøket og ikke fakturert.

Varer ikke levert

Varen finnes ikke på følgeseddel 

Dersom varen ikke er registrert på følgeseddel er den ikke registrert ved bestilling.


Er det noe du lurer på eller ikke fikk svar på? Ta kontakt med oss på chat (nederst på nettsiden), telefon, e-post eller Messenger så hjelper vi deg gjerne :)