Her finner du svar på ofte stilte spørsmål om reklamasjoner, manko og retur:


Hvordan melder jeg inn en reklamasjon? 

Følg disse stegene for å melde inn reklamasjon: 

1. Finn Mine ordre under Min konto
2. Finn ordren du ønsker å melde reklamasjon på og trykk Se ordre
3. Trykk på Reklamasjon øverst til høyre

Merk: Vær oppmerksom på reklamasjonsfristen på 48 timer.

Under finner du en guide med alt du trenger å vite om reklamasjoner:


Hvorfor får jeg ikke beskjed om manko på varer som er OK ved innsending av ordre?

Når du sender inn din ordre, sjekkes lagersaldoen mot vårt lager. Hvis vi er tomme for en artikkel, vil du få beskjed slik at du kan gjøre endringer på din ordre.

Dessverre er det slik at lagersaldoen i våre systemer ikke alltid stemmer overens med det fysiske lageret, og vil dermed bli nullet ved pakking. Dette kan for eksempel skje hvis vi har varer som må tas ut av lagerbeholdningen på grunn av kort holdbarhet. Vi har dessverre ikke anledning til å kontakte kundene våre når dette skjer.


Vil varene det er manko på bli lagt i restordre (og levert når de kommer tilbake på lager)?

Nei, vi har ikke restordre, så det vil dessverre ikke bli etterlevert. Dersom vi har manko på en artikkel, kan du legge inn en ny ordre til en senere leveringsdag.


   

Under finner du de spørsmålene vår Kundeservice mottar flest av.
Ta en titt, og se om du finner svaret på det lurer på:

Skulle du ikke finne svar i kategoriene over setter vi stor pris på om du kontakter oss.
Vi vil gjerne høre fra deg!

 

Laster ...