Her finner du svar på ofte stilte spørsmål om innlogging, ny profil og hvordan bli kunde:
Får du ikke logget inn?
Ved innloggingsfeltet øverst på siden finner du funksjonen "Glemt passord" hvor du kan få tilsendt passord. Tast inn ditt kundenummer eller din e-postadresse, så vil du få tilsendt passordet på e-post. Knappen under sender deg til glemt passord-siden:
Hvordan logger jeg inn med SMS?
For at du kan logge inn med SMS må du ha et eksisterende kundenummer og ditt telefonnummer være registrert som hovedtelefonnummer.
Logg inn på vanlig måte og gå til Kontoinformasjon
Se felt Mobilnummer for SMS-innlogging og fyll inn ditt telefonnummer og klikk Oppdater
Obs! det er kun mulig å knytte telefonnummeret mot ett kundenummer. Har du ansvar for flere kundenumre, må du logge inn på vanlig måte med øvrige kundenumre.


Logg inn med engangskode fra SMS
Klikk på Logg inn med SMS-kode


Skriv inn ditt telefonummer og klikk Send engangskode


Legg inn koden du får tilsendt på SMS og klikk Logg inn


Har din bedrift et eget innkjøpssystem (som for eksempel Visma) for å opprette ordre logger du enkelt inn i TINE Handel via ditt intranett. Du trenger da ikke brukernavn og passord.
Ny bruker?
Hvis din bedrift har et kundeforhold med TINE må du kontakte administrator i din bedrift som må opprette en bruker til deg. Administrator må logge inn i TINE Handel og gå til Min konto hvor de så kan velge bedriftens brukere og legge til brukere. Du kan også gi de nye brukerne den rollen og tillatelsen som er ønskelig, for eksempel kan du tildele rollen "accountant/regnskapsfører" til de som skal ha tilgang kun til å se fakturaer og kjøpshistorikk.
Ny kunde?
Har dere ikke et kundeforhold med TINE? For å bli kunde hos TINE Handel må du ha et organisasjonsnummer.
For å bli kunde må du fylle ut et registreringsskjema. Innen 14 dager får du bekreftelse på godkjent registrering, info om leveringsdager og TINE-kundenummer.
Bli kunde idag eller ta kontakt med oss på Kundeservice for mer informasjon.