Her finner du svar på ofte stilte spørsmål om bestilling, endring og mine ordre:

 

Hvor kan jeg se oversikt over alle mine ordre?

Dine sider gir deg oversikt over bedriftens ordre, abonnement, fakturaer, favorittlister, leveringsinformasjon, varslinger og mye mer! Du finner dine sider under Min konto, som er hovedsiden til dine sider. Her kan du lese mer om de ulike funksjonene. (PS: Du må være logget inn for å få tilgang til dine sider.)

Hvordan oppretter jeg en henteordre?

Les mer om hvordan du enkelt kan opprette en henteordre.

Hvordan kan jeg endre på enkeltordre? 

Når du logger inn på TINE Handel, finner du ordreoversikten under Mine ordre øverst på siden under Min konto. For å endre en ordre, velger du ordren det gjelder ved å klikke på den og velge Endre ordre når du er inne på ordren. Når du redigerer ordren, kan du legge til varer, endre antall eller fjerne varer så lenge det er innenfor tidsfristen for bestilling. Endring av ordre er registrert når du sender inn bestillingen og kommer til siden med "Takk for din bestilling". Her er snarvei til Mine ordre (når du er logget inn):

Vises alle mine ordre i TINE Handel, selv om jeg har ringt inn og bestilt? 

Du finner oversikt over alle dine ordre under Mine ordre - både ordre du har lagt inn i TINE Handel og ordre du har ringt inn og bestilt.  Du finner snarvei til Mine ordre (når du er logget inn) i spørsmålet over.

 

Hvordan kan jeg se at dere har mottatt ordren min?

Når du bestiller eller endrer en ordre i TINE Handel og mottar en bekreftelse fra oss, så har vi den inne i vårt ordresystem. Du skal umiddelbart kunne se dette i ordreoversikten din i Mine ordre.  Hvis du har meldt deg på varslinger (under Min konto og Mine varslingsadresser kan du melde deg på varslinger) vil du vil da få et varsel med en gang vi har mottatt ordren i vårt ordresystem. Du finner snarvei til Mine ordre (når du er logget inn) i det øverste spørsmålet. 

 

Min bestilling har gått til manuell behandling, hva menes med det?

Det er ulike årsaker til at en ordre går til manuell behandling. Dette kan komme av utestående fakturaer, kredittgrense, bruk av feil artikkelnummer eller liknende som gjør at ordren må endres eller stoppes manuelt av TINE. Det vil derfor ta litt tid før du kan se om ordren er gått gjennom eller er slettet i ordreoversikten. Ønsker du ytterligere informasjon om status, anbefaler vi deg å ta kontakt med oss på Kundeservice, vi hjelper deg gjerne!

 

Hvor finner jeg mitt plankjøp?

Det som tidligere ble kalt "Plankjøp" heter nå Mine favoritter. Du finner Mine favoritter øverst på venstre side på forsiden når du logger inn på TINE Handel eller om du går til Min konto og Mine favoritter. Her er snarvei til Mine favoritter (hvis du er logget inn): 

Hva er hurtigbestilling?

Med funksjonen hurtigbestilling i TINE Handel kan du opprette ordre i en fei! Du kan enkelt lage en hurtigbestilling ved å legge inn artikkelnummer eller .csv-fil under Hurtigbestilling. Legg i handlekurven og bestillingen er klar på 1-2-3.

Hvordan kan jeg bestille med favorittlister?

Med Mine favoritter og dine egne favorittlister kan du enkelt finne produktene du pleier eller vil kjøpe, og slik sparer du mye tid i en travel hverdag. Du kan enkelt sette hjerte på dine favorittprodukter, legge de i favorittlisten(e) dine(e) og rett i handlekurven. 

 

 

   

    Under finner du de spørsmålene vår Kundeservice mottar flest av. Ta en titt, og se om du finner svaret på det lurer på:

    Skulle du ikke finne svar i kategoriene over setter vi stor pris på om du kontakter oss. Vi vil gjerne høre fra deg!

 


Er det noe du lurer på eller ikke fikk svar på? Ta kontakt med oss på chat (nederst på nettsiden), telefon eller e-post så hjelper vi deg gjerne :)