Kontakt oss

Ofte stilte spørsmål

Ta en titt på de mest vanlige spørsmålene vi får, med svar. Kanskje du finner svaret på det du lurer på!

Reklamasjoner

Dersom du har kjøpt et TINE-produkt med kvalitetsfeil, setter vi stor pris på om du kan sende oss en reklamasjon ved å logge inn og gå til ordren du ønsker å reklamere på. Husk reklamasjonsfrist på 48 timer.

Ta kontakt

Har du spørsmål eller trenger hjelp? Send oss en chat så får du svar med en gang. Chaten finner du nederst på siden her. Du kan også ringe oss på (+47) 23 288 333. Hvis du ikke trenger raskt svar kan du fylle ut skjemaet under og vi kontakter deg innen 2 arbeidsdager.

 

Våre åpningstider er: Mandag-fredag: kl 07:30-16:00.

Lørdag og søndag: Stengt

Her ligger et kontaktskjema, det er hardkodet og kan ikke endres på. Teksten på skjemaet kan endres i Translation Tool.

Fyll ut skjemaet


For at TINE skal kunne hjelpe deg må alle feltene nedenfor fylles ut
TINE vil kun bruke og lagre opplysningene i forbindelse med ditt kundeforhold
Laster ...