Kontakt oss

Ofte stilte spørsmål

Ta en titt på ofte stilte spørsmål. Kanskje du finner svaret på det du lurer på!

Reklamasjoner

Dersom du har kjøpt et TINE-produkt med kvalitetsfeil, eller opplever mangel på leveringen din, setter vi stor pris på om du kan sende oss en reklamasjon. Det gjør du ved å logge inn og gå til ordren du ønsker å reklamere på. Husk reklamasjonsfrist på 48 timer.

Ta kontakt

Har du spørsmål eller trenger hjelp? Send oss en chat så får du svar med en gang. Chaten finner du nederst på siden her.

Du kan også ringe oss på (+47) 23 288 333 eller kontakte oss via kontaktskjemaet under. Vi svarer deg så raskt vi kan på henvendelser fra kontaktskjemaet, og senest innen to arbeidsdager.

Åpningstider

Mandag-fredag: kl 07:30-16:00.

Lørdag og søndag: Stengt

Her ligger et kontaktskjema, det er hardkodet og kan ikke endres på. Teksten på skjemaet kan endres i Translation Tool.

Fyll ut skjemaet


For at TINE skal kunne hjelpe deg må alle feltene nedenfor fylles ut
TINE vil kun bruke og lagre opplysningene i forbindelse med ditt kundeforhold
Laster ...